Lördag

Haha det blev visst något fel när förra inägget skulle publiceras. Var tänkt att det skulle blivit upplagt vid 02 i natt, vi var alltså inte ute och festade till kl. 13 idag ;) det hade varit jobbigt. 
Blev en väldigt lyckad kväll igår, vi fick träffa många nya trevliga människor alltid lika roligt. Tack David för att vi fick komma och hoppas det blir fler gånger. 

Hemma i Svedala nu iaf sköönt. Vi fick gå från stationen och hem en promenad på 30min ung, inte särskilt roligt när man är trött och hungrig och ser ut som en monster med gårdagens smink och allt. Tur att det inte ligger så många hus här ute.
Idag har vi tänkt att bara ta det lugnt, plugga och kolla film. Vi har köpt kycklingfilé och potatisklyftor till det blir det sallad och beasås, Underbart gott! Får hoppas det är något bra  på TVn också, tror det är körslaget kan kanske vara kul att se. Ola är ju med och E gillar honom starkt så hon tittar nog gärna. Aja det visar sig vad det blir. Nu ska jag hoppa in i duschen, ta bort smiket och sen mysa i min mjukisdress.

Ha en toppen lördag alla, speciellt ni som ska på inflyttningsfest hos världens bästa F ikväll jag är något avundsjuk kommer bli en grym kväll.

HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0