Off to Lindesberg

Nu har jag varit riktigt duktig och pluggat som en tok idag. Egentligen ska jag väl inte säga att jag är duktig eftersom jag varit dålig på att plugga förut och därför har massa att ta in nu. Men men jag tar iaf tag i det och än ska det väl inte vara för sent? Och jag bara måste få känna mig duktig över min prestation annars skulle jag bli helt knäckt, det går liksom bara runt i huvudet på mig nu av alla paragrafer och skit. Känner att det blivit mer än nog för idag så nu ska jag bara roa mig resten av kvällen. Man måste göra det, funkar inte att bara plugga hela tiden då försvinner motivationen och man tar inte någonting. Jag ska tag i det imr igen och då kommer jag känna mig mer laddad för det om jag haft en sjukt bra kväll innan. Börjar i Lindesberg där jag ska äta med syster och sen får vi se vad kvällen erbjuder, förmodligen Tvspel med A blir nog kul :)
Tänkte ta en bild på min nya skjorta och lägga upp men det visade sig att jag hade världens sämsta webcam och jag blev mest att se ut som ett spöke, haha men det passar ju nu när det snart är Halloween.

Ha en kanon kväll! 

Kram D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0