Party Party!

Godkväll min vänner!

Fredag den bästa dagen på veckan? Ja jag tror nästan det.
Idag har iag varit en toppen dag om man bortser från det deprimerande vädret, regn bara öser ner. Men jag och E trotsade vädret och gick in till Svedala för att ta en fika på Kaffe&Sånt. Det var ett super mysigt fik med bra utbud, ett ställe att rekommendera. Jag hade inte varit där tidigare men E har redan hunnit bli stammis ;) Det blev te och våffla för oss riktigt gott.
Resten av dagen har gått åt till att färga håret på E. Aldrig mera folieslingor säger jag bara, helt sjukt vad krångligt det var och vilken tid det tog. Har så galet ont i nacke och axlar efter allt slit, stackars frisörer som får stå ut med det typ jämt! Hon blev nöjd iaf så det kändes skönt, hon vågade kanske inte säga annat när jag bara klagade på hur ont jag hade hela tiden.
Det är ju som sagt fredag idag och fredgar är lika med FEST! Så just nu håller vi på att göra oss redo för inflyttningsfest i Malmö sen drar vi vidare mot HIPP. Blir säkert en lyckad kväll, det brukar det bli.
Hoppas ni också får en kanon kväll!

Kram D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0