Plugg dag

Godkväll!

En helt sjukt tung måndag idag, fick vara uppe med tuppen för att åka in till Malmö och plugga på min LEDIGA DAG. Inte många som klarar sånt va? Eller det gör kanske dem flesta men jag försöker gärna framhäva mig själv som duktigare än alla andra, kan kännas bra ibland ;) Åkte iaf in till Ullis och vi kämpade på bra idag, nu har vi gått igenom personrätten riktigt grundligt så är en bit på väg. Vi läser ju till fastighetsmäklare och håller förnärvarande på med jöken, riktigt intressant men svårt och tentan närmar sig så nu är det stenhårt plugg som gäller i två veckor. Som jag sa till E idag "nu går jag in min tentabubbla vi ses om två veckor" och så borde jag nog göra om jag ska lyckas.
Så hela dagen har gått åt till plugg och åka buss, missade tåget både till och från Malmö typiskt mig ;) 
Nu sitter jag hemma och unnar mig själv chips och dipp tycker jag har gjort mig förtjänt av det idag. Medans E bara tjatar om bantning och beachen 2010, vem orkar stressa upp sig över den nu liksom? Jag ger henne 2 dagar sen kommer hon ha ätit både choklad och chips, säkert hunnit drick lite läsk också. Jag kommer få riktigt med skit efter det här inlägget, hoppas hon inte läser.
Nu blir det sängen och SATC.

Puss D


 

Det här och lite till ska sitta innan 4 nov, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0