Lördag

Satt nyss och räknade matte, siffrorna bara går runt i huvudet på mig. Har bara suttit en timme men ändå skulle jag kunna spy på det här!
Ska snart städa lite hade jag tänkt, eller lite och lite ska städa hela huset. Måste få en pause från matten.
Måste ju ha det fint när vi får finbesök ikväll av OscarT.
Jag, D och O ska ha singstarskväll :D Ska bli riktgt kul. Roligare än igår iallafall, satt hemma en fredagkväll, haha kände mig rätt mobbad. Men så ringde jag E och pratade med han i nästan 3tim :) Det var skönt att prata med honom, han är en riktigt bra vän.

På måndag eller tisdag kommer min syter och hennes kille. Ska bli så himla kul att dom kommer och stannar några dagar. Jag har mycket med matten just då för jag har prov på onsdag men får försöka hinna med båda :)

Ha en bra lördag alla! För det ska jag ha!

PussE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0