Ny vecka

D och jag är dåliga på att uppdatera men ni får nöja er med det lilla ni får :)
Just nu är vi båda hemma i guldsmedshyttan och hälsar på, lika trevligt som vanligt!
Resan hem tog typ 9tim, vi åkte bil med min älskade syster Ida. Dom var och hälsade på oss i Skåne, så vi följde med dom hem. Vi stannade på ullared på vägen hem, första gången för D och andra gången för mig :) Inte så mycket att ha enligt mig. Men inskaffade mig ett spray och ett torrshampoo iallafall, D handlade ganska mycket :)
Vi handlade även 5 kavajer för 25kr. Mycket bra köp! ha ha!
I helgen var vi ut i örebro, det var väldigt kul :)

Nu ska jag söka jobb och ikväll kankse favorit-frida kommer och hälsar på. Ska bli så himla kul att träffa henne, har saknat henne väldigt mycket.

PussE

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig massa, nu är jag här. Men icke du :(

2010-02-23 @ 01:30:16
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0