Orm-Mode

Känns som att jag har fått kraft någonstans ifrån, jag känner mig mer motiverad att söka jobb och att plugga. Till alla er som inte vet har jag börjat plugga matteC här i Svedala. Jag är mycket efter, eftersom jag började senare än dom andra, men det gör inget, jag kämpar på ändå. Jag har faktiskt sökt 5 jobb idag. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Har även hunnit med lite DH, är på sista avsnittet på säsong 5 nu. Jag vill typ inte se det, tråkigt när det är slut!

Läste om Orm-Mode. Hittade lite coola bilder, gillade dom. Kanske något jag ska klä mig i, snyggt i vår ;)






Om ni tittar noga så är det en människa som ligger där ;)

Myspys/E

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är stolt över dig!<3

2010-02-02 @ 23:09:26
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: D

Du är bäst vännen!

2010-02-03 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0