Bra fredag


Heej!

Idag har jag haft den bästa morgonen på väldigt länge. För det första fick jag sova ut vilket var otroligt uppskattat och när jag kommer upp ligger det ett paket och ett kort på bordet. Alla hjärtansdag närmar sig ju och jag och E har haft nästan som ett hat mot den dagen, tänkte till och med starta en grupp på FB med namn Fuck alla hjärtansdag haha ;) Men min fantastiska farmor och farfar hade skickat mig ett kort med en fin hälsning vilket genast fick mig att ändra mig om kärleks dagen, saknar er massa :)
Även vår underbara vän F hade skickat oss en hälsning varsit brev, ask med chokladhjärtan och ett fint kort. Hon är världens absolut bäst vän, älskar henne. Jag som aldrig gråter blev så rörd att det kom en tår :) Tack så mycket farmor o farfar och Frida. Och till dig E, man behöver inte ha en kille till alla hjärtansdag om man har andra personer som älskar en ;) Så nu är jag på så oförskämmt bra humör det här gjorde verkligen min dag. Fick självklart lite hemlängtan också men nu är det bara 3 veckor kvar innan jag åker hem och stanar i 2 veckor, ska bli helt underbart.
Den senaste veckan har varit hemsk jag har inte gjort något annat än plugga och jag har änså inte lärt mig något. Vi har tenta nästa fredag extern redovisning som jag inte förstår ett skit av så känns så galet jobbigt att slita med det varje dag när jag ändå inte kommer klara det.
Jag och E läste en sjukt rolig sak igår i en gammal veckorevyn.

Första gången min nya kille skulle träffa mina vänner så gjorde han slut. Han bara "jag vill inte mer!" inför allihop! Han hade bara hunnit hälsa på mina kompisar innan han bröt upp med mig. Så sjukt kränkande.

Det måste vara ett av de värsta sätten att bli dumpad på, vi tyckte synd om tjejen men samtidigt var det så roligt att vi skrattade tills vi fick kramp hahaha!

Nu vill E att vi ska gå ut på en promenad.


Ha en bra dag! Puss D

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är bäst<3 Jag har klarat mig alla anda alla hjärtans dag, för jag har ju haft er mina underbara vänner :)

2010-02-15 @ 07:30:24
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0