Vart tar tiden vägen?

Tiden bara rinner iväg, idag är det redan torsdag liksom. Vad har jag gjort den här veckan egentligen?
Men igår kväll blev jag, D och U bjudna på "Flygande Jakob" av Oscar. Såå himla gott va det. Tack för det! Hoppas du bjuder på mat fler gånger!
D och jag stod för efterrätten som bestod av glass och varma bär, sååå himla gott.
Det var förövrigt en väldigt trevlig kväll.
Idag har jag gått på lektion med fastighetsmäklarna, externredovisning är verkligen inget för mig, fast jag lyssnade inte så mycket. Satt mest och kollade runt på datorn. ha!
Usch någongång ska jag också börja plugga, fan vad tråkigt!

Nu ligger vi och vilar hemma hos Ullis det är vi värda efter 2timmar i skolan ;) Sen ska vi försöka plugga lite och laga mat, blir nog en fruktansvärt skön dag!

I helgen har vi inget planerat, men det visar sig. Lutar nog åt singstarkväll. Synd att inte O kan göra oss sällskap! Han sviker oss och åker hem.

pusspussE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0