110110

Mitt första inlägg 2010, jag har varit sjukt dålig på att skriva här men nu kommer det iaf ;) Det har varit så otroligt mycket att göra hemma i Guldsmedshyttan hela tiden så det har inte funnits tid över till att blogga.

Jag har haft 3 helt underbara veckor hemma i hyttan iaf med massa mys och roliga aktiviteter med vänner och familj. Det enda som har varit jobbigt var kylan, temperturen har legat mellan 15 och 20 minusgrader hela tiden.

Nu är jag påväg ner till Malmö iaf, ska jobba lite med min projektgruppen för på fredag är det redovisning. Ska bli skönt att få det gjort. Sen får vi se om jag och E stannar här nere eller om vi flyttar hem till Örebro på söndag, sjukt jobbigt att inte veta hur det blir :S

Nu passerade vi Lund så är bäst att börja packa ihop sakerna

Ha det bra!

PussD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0