D, vad gör du?

Är det någon mer än jag som tycker att D är dålig på uppdatering här? Hallå vi alla vill ju veta om hennes bravader i Skåne, visst vi pratar ju varenda dag i telefon men ändå. Men va tusan, vill ju att hon skriver lite ;)



Miss You honey.
Haha bilden är väldigt gammal, jag och D var fjortiiisar :)


Hade en hemsk dröm inatt, drömde att en killkompis dog, det var hemskt, grinade typ hela drömmen, så mycket så att jag inte ens kunde andas. Ursch, läskigt sånt där.
Inatt sov jag hos A, vi va på tacobuffé på kvällen, det var självklart mysigt. Sen av slutade vi kvällen hemma hos henne tillsammans med Erkiii. Vi drack lite vin med tända ljus och bara satt och snackade. MYS! 
Men jag förstörde nog stämningen där ett tag, jag var ju klumpigast i världen!! Jag hade inte druckit någonting men ändå hade jag sönder två vinglas och råkade hälla jätte mycket vin på mattan, förlåt A! Usch kan vara så klantig ibland!

Hade ingen mobil på hela kvällen igår, det var hemskt. Det är ju läskigt hur man kan vara så beroende av en sån liten sak.
Jag upptäckte att jag hade glömt den när jag sitter i bilen påväg in till lindesberg, då säger jag högt "FAN NU KOMMER JAG VARA HANDIKAPPAD IKVÄLL". Efter 5min skulle min älskade lillasyster Elsa berätta för A vad jag hade sagt, Elsa: Ja Emma kommer ju vara som en pensionär ikväll. HAHAHA, då funderade jag en stund och sa, det var väl inte det jag sa? Sen när jag kom på att jag hade sagt handikappad så började jag asgarva för då förknippar hon handikappad med pensionärer. HAHA det tyckte jag var lite kul iallafall. Hon är allt bra söt!
Sen när vi hade åkt en bit till var det någon som fick sms, då frågade jag vem det var som hade fått? Då var det Elsa som hade fått av sin kompis, usch jag vill inte att hon ska bli tonåring. Hon är ju min lillalilla bebis och kommer alltid vara det i mina ögon och nu växer hon och snart börjar hon väl sminka sig och börjar bli ihop med killar och skit, det vill inte jag!!



Min bebis <3


Idag har jag och A rensat hela hennes skafferi på pant, flaskor och kartonger. Känner att vi va väldigt duktiga. Det var liksom från ett helt år, då kan ni tänka er hur mycket det var, typ 8 påsar fick vi ihop.
Sen dammsög jag hela Annas lägenhet också, jag brukar få mina rusch ibland. Duktig har jag verklgen varit idag.

Nu ska jag snart ta mig något att äta sen fix för att senare ta sig in till Örebro för FEEST! Om det blir som planerat.
Alla ni läsare får ha en underbar lördag!




Kisses E

Kommentarer
Postat av: Daniela

Älskar bilden på oss, fan vad vi tyckte vi var snygga då ;)

2010-01-17 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0