Falafel?


Måndag igen! inte för att jag behöver bry mig om vilken dag det är, för mig är det som lördag hela tiden. Har varit ganska skönt men nu börjar jag tröttna på det. Känns ganska bra att skolan börjar på tordag så man får gå upp tidigt och skaffa sig lite av en vardag igen. Trodde aldrig att jag skulle sakna det :)
Bio igår och det var en sjukt bra film, kan verkligen rekommendera Snabba Cash. Kanske borde ta och läsa boken också den måste ju vara ännu bättre.
Joel Kinnaman var ännu snyggare än i Johan Falk filmerna, trodde inte det var möjligt!!
Ikväll har jag varit hos U och vi har provat falafel som tydligen är ett måste när man bor här nere. Hade aldrig ens sett nån tidigare det är som äckliga köttbullar utan kött som man äter i en kebabrulle haha och det smakar ännu värre än det låter. Kommer förmodligen aldrig äta en igen men det känns ganska bra att ha smakat iaf :) Sen har vi haft myskväll framför TVn och nu är det snart sängen. Imr tänkte vi ta en vända på stan, har inte hunnit med det sen vi kom ner. Planerat lite inför Ullis födelsedag på tordag också vi funderar på att se Avatar 3D och gå ut och äta det låter väl som en ganska bra 21 årsdag. Usch fan vad gamla vi börjar bli ;)

E kommer nog på fredag, läääängtar!! Då blir det mys hela helgen.


Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0