För 1år sedan..



Den 24 januari förra året låg jag i en solstol på phi phi island och njöt av den mest underbara resan jag gjort. Thailand var helt fantastisk och vi hade så sjukt roligt hela tiden. Det bästa med resan var helt klart phi phi, vi gjorde inte så mycket mer än festa och sola men det var ändå de roligaste dagarna jag någonsin haft och hade gärna stannat en hel månad.
Ballongleken och eldlimbo på Ibiza bar, dansa i sanden hela nätterna, dricka buckets och att ligga i solen och lyssna på Carro när hon läste "Låt den rätte komma in" är förmodligen de härligaste minnena jag har. Jag vill tillbaka och göra om allting NUNUNU! Hoppas det blir en resa nästa år.



Maya Bay Paradiset



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0