Fredag

Fredag är lika med fest här i Skåne, hemma i Örebro är det lördagar som gäller. Men tror nog att jag gillar att festa på fredagar bättre, men kanske är för att jag inte har något jobb, isf skulle jag nog resonera annorlunda :)
Igår va jag och D skit duktiga, vi rensade i alla våra garderober. Vi slängde hur mycket som helst, var väldigt skönt! Sen färgade vi mitt hår och det blev GULT! Så idag gick vi in till Svedala för att köpa ytterligare en färg och nu sitter jag med färgen i håret. Får se hur det blir. Annars blir det väl att stanna hemma ikväll. Ser förjävlig ut! Varför kan jag inte vara naturligt blond för? Vore så himla skönt!
Har fått en ny mobil nu, älskar den fast ändå inte. Ha ha! Saknar min gamla lite.

Vill tacka D för att hon är en sån bra kompis som hjälper mig med mitt hår, det får du en GULDSTJÄRNA för :)
Love you!

Ikväll ska vi sminka Tanis. Ska blir riktigt kul, älskar att sminka killar!
Ha en bra kväll.

Dansdans /E

Kommentarer
Postat av: D

Tack gumman!

2010-01-30 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0