Hej

Ojojoj längesen jag skrev nu.
När jag är hemma har jag inte en enda lugn stund framför datorn, det är någonting hela tiden, allt från fest till myskväll med kompisarna, som har blivit väldigt mycket nu och det gillar jag.

Har så fruktansvärt i nacken, jag skäms av att berätta vad som hände men det var iaf så att jag headbanga i 30sek och nu har jag haft ont i två dagar, när jag berättade det för mamma blev hon inte förvånad, brukar kunna hitta på rätt dumma saker, haha. Hon frågade om jag brukade göra det ofta? haha vad tror hon?
Konstiga saker jag brukar göra är väl att käka vindruvsklasar och stoppa upp jordnötter i näsan. haha jag är fan rätt knäpp!

Nu ikväll ska jag, Daniela, Anna och mina systrar äta thaimat :) det ska bli mys.

hejdå alla och god fortsättning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0