Lycka


Nu är E äntligen här fan vad jag har längtat efter henne. Mötte upp henne vid centralen och så åkte vi till U på middag, falukorv och mos är ganska underskattat faktiskt. Nu är O här också med fika, han är bra söt :) tyvärr valde han att bjuda på semlor och jag hatar grädde så ingen semla för mig. Jag har bestämt att den här veckan ska bli en Daniela och Emma vecka, jag ska knyta ihop våra ben så vi måste vara tillsammans hela tiden ;) nej så sjuk är jag inte men vi ska göra massa roliga hela veckan iaf.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Puss D

Kommentarer
Postat av: Farmor & Farfar

Ha det så kul,lev livet ordentligt,men glöm ej skolan och jobbet. Tusen kramar från oss två.

2010-01-27 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0