Vad gör jag?


Det är väl dags att ta tag i det här med att skriva ett inlägg nu, hoppas du blir nöjd E?
Höra om det jag gör i Skåne alltså. Tyvärr har det inte hänt så mycket det har varit mest plugg och mys. Igår var det redovisning av projektarbetet så nu är jag helt klar med första terminen, Underbart! Det passade vi självklart på att fira rejält igår kväll med fest hos A. Det var en mycket trevlig kväll så det tackar vi för :) Sen skulle vi på efterfest och självklart lyckas jag och O går vilse och tappa bort dom andra, vi visste inte vart vi var, det var sjukt kallt och han ville inte ringa på hjälp så jag blev jätte sur och var väldigt elak, skämms lite över det nu Förlåt igen. Idag har varit en lugn dag var förbi U en sväng och pratade om kvällen och det blev många skratt, sånt är alltid lika roligt. Vi har kikat på Moulin Rouge också och det måste vara den absolut bästa filmen som finns jag älskar den. Fantastisk musik och så mycket kärlek passar mig perfekt.
Pratade precis med underbara F, saknar dig redan. Berättade att vi har bestämt oss för att stanna här nere och det tyckte hon inte var särskilt kul och då blev jag att känna mig tveksam igen, usch tänk om jag ångrar mig och vill åka hem snart? Egentligen skulle jag bara vilja skita i allt och åka jordenrunt imr, såg massa bilder från Similan Islands idag och jag vill åka dit NuNuNu! men jag får vänta ett tag med det.
Imorgon blir det bio Snabba Cash och Joel Kinnaman spelar huvudrollen så jag kommer sitta och dregla hela filmen. Jag blev så sjukt kär i han som Frank Wagner så får hoppas han spelar en lika härlig roll nu. Är det normalt att vara kär i en rollfigur? Eller skit samma, jag är det iaf ;)


How wonderful life is now you're in the world



PussD

Kommentarer
Postat av: E

Haaha du är för skön, nu när vi inte är med varandra så blir bloggen som en chat för oss, vi skriver till varandra. klockreeent. love ypou

2010-01-17 @ 12:41:23
Postat av: Frida

Saknar dig så <3

2010-01-18 @ 06:52:09
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0